Çarşamba, Ağustos 31, 2005

10 Küçük mutluluk oyunu

10 Küçük mutluluk oyununa ben de Nalan tarafından davet edildim. İlk aklıma gelenleri sizlerle paylaşıyorum.

  1. Bu paylaşıma davet edilmiş olmak.

  2. Pişirdiğim kekin kabarması

  3. Uzun yolculuğa çıkmak.

  4. Yüzyüze görüşemediğim, ama 6 ayda bir de olsa uzaklardaki arkadaşlarımdan e-posta almak.

  5. Alışveriş yaparken aradığım şeyi hemen ilk dükkanda bulmak.

  6. Hediyelerimin beğenilip kullanılması.

  7. Sabah dinlenmiş şekilde uyanmak.

  8. Blog’a yeni bi şeyler yazmak

  9. Soğuk havada dışarıda dolaştıktan sonra eve gelmek.

  10. Balkondaki çiçeklerimin açması.
Ben de Burcu ile Fethiye’yi sobeliyorum.

Sevgiler...

3 yorum:

Tuhfe dedi ki...

Mutluluklarını okumak güzeldi, Allah hepimize dilediğimiz mutlulukları yaşatsın.

NAZLICA dedi ki...

Duygularını paylaştığın ve pozitif enerji yaydığın için çok teşekkürler.Herşey gönlünce olsun.

Adsız dedi ki...

Nurdan'cım bende sabah balkona bakıp çiçeklerimi açmış görürsem nasıl seviniyorum,kızım gibi seviyorum onları...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...