Cuma, Ocak 04, 2008

Kırmızı rugan çantam

Bu aralar bana bi haller oldu, yeni yeni makyaj malzemeleri, saten/simli bluzlar derken nihayet modaya iyiye uyup Mudo'daki indirimden ben de kendime büyük bir çanta aldım, hem kırmızı hem de rugan :)

Yine tam modayı yakalayamadım sanırım, bu sene bavul gibi daha büyük çantalar modaymış.

Neyse ben çantamı seviyorum, mantonum ya da ayakkabılarımın rengine uyup uymamasına aldırmadan her gün kullanıyorum. Havaların iyice soğuduğu bu günlerde büyük çanta kullanmak iyi bi şeymiş. Atkı, bere, eldiven ve hatta şemsiye bile sığıyor, yaşasın büyük çanta modası !!!

2 yorum:

NuR dedi ki...

Canım, güle güle kullan, severek kullanılan aksesuarlar insana küçük mutluluk veriyor, ama çantalar çoook büyük valla:)) boyu kısa olanlara pek önermem

nagice dedi ki...

güle güle kullan canım..iyi günlerle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...