Salı, Kasım 29, 2011

Boyunluk



Son bir haftadır havalar iyice soğudu, evden çıkarken çantama mutlaka beremi ve boyunluğumu atıp öyle çıkıyorum. Atkı, şal filan kullanamıyorum, çantamda bi dünya yer kaplıyorlar, o nedenle boğazımı koruyacak kadar pratik şeyler kullanmayı seviyorum.

Aslında boyunluk olayının pratikliğini atkı örmeye başlayıp sonra sabredemeyip bu kadar kısa olsa yeter derken keşfettim. Sadece 2 tanesinin fotoğrafını koydum, ama son 2-2.5 sene içinde renk renk en az 15 tane örüp hediye etmişimdir.

Krem rengini örmek çok basit, yaklaşık genişliği 25 cm, uzunluğu da 50 cm olacak şekilde haroşa örüp ucundan birleştiriyorsunuz.

Gri olan model ise diğerine göre daha çok el oyalıyor ve ip tüketiyor, ama çok şık duruyor.

Her iki modeli de Nako'nun Vizon ipini 5 numara şiş kullanarak ördüm, eminim sizler daha güzellerini örebilirsiniz, yayınlamamı isterseniz fotoğraflarınızı bekliyorum.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...