Pazartesi, Aralık 11, 2006

Resim Sergisi


Çok sevgili bir arkadaşımın da resim çalışmalarının yer aldığı resim sergisi 13 Aralık'ta açılıyor. Sergi için arkadaşımın 3 resmi seçilmiş. Üstte gördüğünüz sergi afişinin sol üst köşesindeki dansçı kız arkadaşımın eseri, resmin üstüne tıklayarak daha büyük halini görebilirsiniz.

Onunla yurttan tanışıyoruz, 2 sene aynı odada kaldık, ama o zamanlar onun bu yeteneğinden hiç haberim olmadı. Belki de derslerden fırsat kalmıyordu. Kendisi çok iyi bir ressam olmakla birlikte, aynı zamanda çok iyi bir elektronik mühendisidir :)

Evinde bir kaç çalışmasını görmüştüm, karakalem çalışmaları çok etkileciydi, özellikle ellerin duruşu ve detayı çarpıcıydı. Umarım sergide de bu güzel resimleri görme şansımız olur. Arkadaşımızın heyecanını paylaşmak için kızlar takımını topladık, çarşamba akşamı sergi açılışına gidiyoruz. İlgilenenleri bekleriz.


13-22 Aralık 2006

Beşiktaş Belediyesi Giriş Salonu
Nispetiye Mahallesi Aytar Caddesi Başlık Sokak No: 1 Levent

Açılış Kokteyli: 13 Aralık
Saat 18:00-20:00

4 yorum:

NuR dedi ki...

Her zaman bu tür yeteneklere gıpta ettim, güzel bir ses, resim yapma yeteneği olması ne güzel bir şey. Bu yeteneğini böylesi güzel sergileyen arkadaşını kutluyorum.
Sevgiyle kal

Gulos dedi ki...

Bende resim yapmak ve sergilere gitmek istiyorum ama bebeişimden dolayı hepsini erteliyorum :).

Adsız dedi ki...

iyi haftalar

Adsız dedi ki...

Sevgili arkadaşım,
annemin vefatı dolayısıyla bırakmış olduğunuz nazik mesaj için teşekkür ederim sevgilerimle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...