Salı, Eylül 06, 2011

Ennn pratik mama sandalyesi

Test ettik onayladık, en pratik ve en hesaplısı kesinlikle IKEA Antilop mama sandalyesi. Bıdıklar 4-5 aylık olduklarında bi heves ikinci el Chicco'nun Polly mama sandalyesini aldım. Gerçekten çok güzel, çok konforlu bir sandalye, ama bizimkiler hiç sevmediler.

Bizde bi de iki çocuk olduğundan mutfakta iki sandalye birden çok fazla yer kaplayacağından ikincisini almaya bile hiç girişmedim, iyi oturabiliyor duruma gelinceye kadar yine Chicco'nun Dreams ana kucağının sırt dayama bölümünü dikleştirerek idare ettik.

9 aylık olmuşlardı sanırım, IKEA'ya gidip mama sandalyelerimizi (ve tabii ki tepsisini) aldık. Etrafı daha açık ve çocuklar dik oturup sağa sola bakınabildikleri için daha çok sevdiler ve sahiplendiler. İkinci el aldığım sandalyeyi de 3. el olarak hemen sattım :)

Sandalyenin ayaklarını kolaylıkla söküp takabiliyorsunuz, parçaları da hafif olduğundan taşıması çok rahat, daha küçük aylarda sırtlarını desteklesin, yumuşak olsun diye içine uygun küçük minder var, ancak bizimkiler zayıf olmasına rağmen minderler fazlalık gibi oldu, hiç kullanmadık. Bizimkiler yemek yerken yaramazlık edip çok batırdıklarında silmekle hiç uğraşmıyorum, küvetin için koyuyorum, duşla biraz su tutuyorum, tertemiz oluyor. Pikniğe, misafirliğe filan gideceğimiz zaman babamız hemen masanın ayaklarını söküyor, arabanın arkasına atıp götürüyoruz, gittiğimiz yerde de onlar rahat biz rahat yemek yiyoruz, tepsilerine konan yemekleri yiyorlar, eğer resim defterleri, kitapları vs varsa oyalanabiliyorlar.

Herkese ısrarla tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...