Cumartesi, Eylül 03, 2011

Islak mendil konusu

Bebekler doğduklarında ciltleri çok hassas oluyor, pişik oluşmasını engellemek için temizliğe özen göstermek gerekiyor.

Biz ilk aylarda sadece su ve pamuk kullandık, büyük boy paket pamuk alıp önce ıslatıyorsunuz, fazla suyunu pamuğun dokunusunu bozmadan sıkıyorsunuz, kumaş gibi bir dokusu oluyor, katları açıp dilimleri kesebilirsiniz, bu şekilde sadece su ile ıslatılmış pamuğunuz hazır, yoksa her altdeğiştirmede bi parça pamuk al sil at bu şekilde başa çıkmak zor. Ağzı kapalı bir kapta en fazla 2 gün saklayabilirsiniz, sonrasında kokabilir.

Bıdıklar 3 aylık filan olduklarında artık hazır ıslak mendillere geçtik, ben kokulu ve losyonlu mendillerden hoşlanmıyorum, hatta bazı markalar var, sanki koku kazanına düşmüş gibi. Uni Baby Yenidoğan Islak Pamuk Mendil : Kesinlikle tavsiye ederim; boya, parfüm, paraben vs içermiyor. Her bir paketin içinde 40 adet var ve piyasanın en iyisi olmakla beraber malesef fiyatı diğerlerine göre biraz pahalı, ama kesinlikle değer, ne fazla ıslak, ne fazla kuru temizlik yapmaya yetecek kıvamda. Internette ya da marketlerde guzel kampanyalar oluyor, denk geldikçe stok yapabilirsiniz.

Özellikle bebeğiniz biraz büyüyüp daha sık dışarı çıktığınızda, çocukların kendi kendilerine yemek yeme çabaları başladığında ıslak mendil tüketimi daha da artıyor, el yüz temizliğinde içinde bin tane koku, kimyasal olan bir şey ile ellerini, ağızlarını silemiyorum. Malzeme çantamızda bir paket unibaby, bir paket de daha ucuz bir markadan taşıyorum, unibaby'i sadece çocukların temizliği için kullanıyorum, daha basit işlemler için örneğin ayakkabısının altını silmek gerektiğinde, üstüne bi şey döküldüğünde, restorana ait mama sandalyesini kullandığımızda diğer ucuz olan markayı kullanıyorum, böylece fiyat anlamında biraz denge sağlayabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...