Perşembe, Eylül 15, 2005

Elmalı Mozaik Pasta


Aslında ikinci tarifim de başka bir çeşit elmalı kek olacaktı. Ancak değişik, ama pratik bir şeyler yapmak istedim. AfiyetOlsun.net'teki bu tarifi denedim. Bence çok hafif yaz tatlısı oldu.

Malzemeler :
1 paket Petibör bisküvi (200 gr)
1,5 su bardağı süt
1 paket Vanilyalı puding
2 adet Elma
2 su bardağı ceviz ( 1 su bardağı iri çekilmiş kullandım)

Yapılışı :
Puding süt ile pişirilir ve soğumaya bırakılır. Bisküviler bir kabın içine kırılır, cevizler eklenir. ( rondada iri kalacak şekilde çektim) Elmalar rendelenip, bisküvilere eklenir. Ardından soğuyan puding de karışıma eklenip yoğurulur. Malzemelerbirbirine yapışıp, toplanınca bir poşete şekil vererek sarılır ve buzlukta 2-3 saat bekletilir.
Sonra çikolatalı dondurma ile servis edilir.

7 yorum:

Tuhfe dedi ki...

Benim favori tariflerimden biri, çok acil zamanlarda kurtarıcım diyebilirim ve çocuklarım çok seviyorlar. Ben pişirilmeyen soğuk sütle iki dakikada hazırlanan puding kullanıyorum,daha çabuk oluyor.

Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

benim de favori tarifim benim de kzı seviyor.

incikboncuk dedi ki...

soğuk sütle yapılanı söylediğin iyi oldu, açıkçası hiç aklıma gelmemişti. acil misafir için süper güzel bir tatli olur.

NAZLICA dedi ki...

Basit ve güzel bir tarife benziyor.Ellerine sağlık.

nagice dedi ki...

mutlaka yapmalıyım.ellerine sağlık..

incikboncuk dedi ki...

diğerinden daha sağlıklı. normal mozaik pastada çiğ yumurta oluyordu ya, pek hoşuma gitmiyordu. Çok kolay ya, bu aralar evde bolca yaparım artik.

sebboy dedi ki...

3 TARİFİNİZİ DE TARİFLERİME KAYDETTİM. EN KISA ZAMANDA DENENECEKLER

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...