Perşembe, Haziran 22, 2006

Çikolata Kursu

Doğum günümde arkadaşlarımın hediye ettiği çikolata kursuna nihayet gidebildim. Çok eğlenceli 2,5 saat geçirdik. Bu kadar kısa süre içinde evde çikolata yapmak için temel teknikleri öğrendik. Eğer siz de meraklı iseniz gitmenizi öneririm.

Aslında beyaz çikolatalı da yapanlar vardı. Ama genellikle bitter tercih ettim. Yaptığımız bu lezzetlerden en çok ortadaki (Rochas) hoşuma gitti. İçine bolca ceviz, fındık çikolatası koyarsanız Beyoğlu çikolatası gibi oluyor.

4 yorum:

NAZLICA dedi ki...

Çok güzel bir hediye almışsın yaşgününde. Çikolata yapmayı 2,5 saatte öğrenmek harika bişi. Bu kadar kolaymı.Bu kurslara katılma ihtimali olmayan biri olarak rica etsem acaba en kolayını anlatabilirmisin canım.Çok güzel gözüküyorlar. Sevgiler

incikboncuk dedi ki...

Nazlıcım, pastacı Burcu'daki çikolatayı yaptık. Bulabilirsem sana linkini göndereyim.

Evren Yasa dedi ki...

Gecen televizyonda izledim ben de boyle bir kursu ama sadece cikolatayi eritip icine krema ve yag karistirip sadece kaliplara bosaltiyorlar, ya da icine findik fistik koyup sekil veriyorlardi. Ben cikolata kursu deyince daha kompleks birsey algiliyorum sonucta 2.5 saat cok az geldi bana, sen ne dusunuyorsun kursa katilmis biri olarak?

Adsız dedi ki...

aşk şiirleri kısa aşk şiirleri Etkileyici Sözler Sesli Sohbet Sesli Chat Yeni Aşk Sözleri Ayrılık Sözleri aşk şiirleri ikbal gürpınar şiirleri hayvanların çiftleşmesi slowtürk dinle lig radyo dinle günaydın mesajları msn sözleri sevişme teknikleri güzel aşk sözleri doğum günü sözleri Günaydın Mesajları Etkileyici sözler Nasıl öpüşülür Diyet Egzersiz Yemek tarifleri Makyaj Cinsellik radyo dinle video izle aşk mesajları oyun oyna Sesli Sohbet Sesli Chat Chat Sohbet karadeniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...