Çarşamba, Haziran 07, 2006

İncik Boncuk'un Doğumgünü

Evet başlığı yanlış okumadınız. 07.06.2005'te başladığım blog maceramda bir seneyi doldurdum, zaman nasıl hızlı geçip gidiyor değil mi?

Aslında kendi blogumda yazmak aklıma hiç yoktu. Kendi blogunu açıp bana da cesaret veren arkadaşım Emel'e bu konuda teşekkür ederim. Emel, bu sene yüksek lisans derslerinden fırsat bulamadığı için bloguna pek fazla zaman ayırmadı. Tezini verir vermez kendisini bir an önce aramıza bekliyoruz.

Bir sene boyunca neler yazdım : Önce balkonumu ve çiçeklerimi tanıtarak giriş yapmışım. Sonra ahşap boyama konulu mesajlarla devam etmişim. Gittiğim yerleri, okuduğum kitapları, izlediğim filmleri paylaymışım. Ama en çok takı tasarımlarıma yer vermişim. "Geçen bir yılda neler yazmışım" okumak isterseniz tıklayın.

Daha ne kadar devam ederim, hiç düşünmedim. Fırsat buldukça burda olmaya çalışacağım. Naha nice seneler burda güzel şeyler paylaşabilmek dileğiyle...

Sevgiler

5 yorum:

NAZLICA dedi ki...

Nice mutlu yıllara, bol paylaşımlı ve sağlıklı.Sevgiler.

pinomino dedi ki...

incik boncukcum, iyi ki bu siteyi açmışsın ve ben senin gibi harika bir insanla tanışmışım:)
tüm hayallerinini gerçek olmasını diliyorum..ve yeniden görüşmek üzere kocaman sevgilerimi yolluyorum:)

sammy dedi ki...

İncik Boncuk;
daha nice paylaşımlarda hep beraber oluruz inşallah. Sevgiler.

Rengarenk dantel dedi ki...

çok geç oldu ama nice yıllara demeden geçemedim...

Adsız dedi ki...

Nurdan iyiki burdasın.paylaşımlarımız daha nice yıllar etsin !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...