Çarşamba, Haziran 28, 2006

Sıcaklar... sıcaklar ...

Bu aralar yazacağım bir sürü şey var, ama sıcaklardan dolayı bi türlü bilgisayar başında oturamıyorum.

Aslında desktop değil, laptopla çalışıyorum. Şu altı dolgulu olan tepsiler var ya, onun üstüne laptopı koyuyorum, TV karşısında koltukta uzanıp sörf yapıyorum. Ama bu sörf pek serinletmiyor, aksine tepsinin altı ve bilgisayar sıcak yaydığı için internet başında zaman geçirmeye sabrım yetmiyor. Ben de bol bol film izliyorum :)

Acaba bi de balkona çıkıp ordan çalışmayı deneyeyim. Yere bir kova da su dökerim, hem temizlenir hem de ortalık serinler değil mi? Geçen yaz İspanya'dan hatıra diye aldığım bi yelpazem olacak, onu bulma vakti geldi galiba. İşyerinde yeterince klimalı ortamda kaldığım için evde pek tercih etmiyorum. Bugün karfurdan bi vantilatör kaptık geldik, şöyle hafif esinti bile iyi geliyor.

Sıcaklarla kolay başa çıkabilmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...