Cuma, Haziran 02, 2006

Kitaplar kitaplar...

Geçen akşam büyük bir kitapçıya girdim. Yeni çıkanlar, çok satanlar derken yaklaşık 1-1,5 saat oyalanmışım. Sonuçta da bir kucak kitap alıp çıktım. Kütüphanemde Yaşar Kemal'in İnce Memed serisinin 4 kitabı bana sürekli göz kırpıyorlar, ama onlara bir türlü zaman ayıramıyorum. Bu aralar pek roman okumuyorum, daha ziyade anı kitapları hoşuma gidiyor.

Bu arada, 4 aydır EVİM diye bir dergi çıkıyor. İçerik olarak benim çok hoşuma gidiyor. Diğer ev dekorasyon dergileri gibi içinde egzantrik mobilyalar, fiyatlar, dekorasyon fikirleri yok. Daha sade ve Türkiye'de bulunabilir önerilerle konular işleniyor. Yaşadığınız mekanı güzelleştirmeye niyetiniz varsa bir göz atın derim.

İşte yeni kitaplarım;

Uzakname'yı severek okumuştum, o nedenle ilk olarak Yakınname'den başladım. Şimdi bana biraz müsade. Yatmadan Mehmet Yaşin'in gözüyle ufak bir Türkiye turuna çıkacağım da.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...